#2017-07-16 20:08:52 

JaroDaroMaro

Użytkownik

Posty: 22

Skąd: Cieszyn

Wiek: 25

Witam wszystkich. Poprosze o polecenie sprawdzonych hosteli w Warszawie, w dogodnych lokalizacjach blisko centrum które nie są drogie i mają odpowiedni standard. Zależy mi głownie zeby bylo czysto i schludnie. Nie musi być jakoś wystawnie. Każdą odpowiedź doceniam i z góry za nią dziekuje, pozdrawiam.
#2017-07-16 22:26:17 

PrzebiśniegONA

Użytkownik

Posty: 77

Skąd: Nidzica

Wiek: 24

Dziwnie bym sie czula w hostelu. Jakos nie moge zrozumieć co jest takiego fajnego w spaniu z obcymi ludźmi na kupie.
#2017-07-16 23:28:01 

Stallion

Użytkownik

Posty: 39

Skąd: Działdowo

Wiek: 26

Na pewno już coś wyszukałes na własna reke wiec moze znasz juz http://mishmashhostel.com/o-naszym-hostelu/? Ja byłem bardzo pozytywnie zaskoczony tym co zaoferowała mi Warszawa hostel zadbany, czysty. Pościele zmienane na bieżąco a łóżka wygodne. Lokalizacja powinna ci się spodobać bo mówimy o centrum a przede wszystkim ceny. Żaden portfel nie odczuje tych paru groszy mniej a wrażenia z wycieczki są niesamowite. Pozdrawiam serdecznie.
#2017-07-17 01:27:13 

JohnnyBarbecue

Użytkownik

Posty: 43

Skąd: Augustów

Wiek: 30

Też polecam mishmashhostel.com. Miałem przyjemność zawitać kilka razy i fajnie sie bawiłem. Poznałem ciekawych ludzi w sumie to nawet razem zwiedzaliśmy miasto i mamy kontakt do dzisiaj. Kolejnym razem przyjechałem z dziewczyną i wynajmowaliśmy apartament, też świetna wycieczka. Duży plus za niskie ceny, bo jak wiadomo nocleg zawsze wychodził najdrozej ale teraz to już zupelnie sie zmienilo.
#2017-07-17 04:19:08 

FiołkowaDama

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Gniezno

Wiek: 47

Cześc, pisałeś o apartamentach, a czy można tam wynająć pokój na jedną noc? Będziemy w trasie i chcielibysmy tylko sie przespać po czym od razu wyjechać.
#2017-07-17 04:52:26 

JohnnyBarbecue

Użytkownik

Posty: 43

Skąd: Augustów

Wiek: 30

bez problemu. Poczytaj sobie o ofercie na http://mishmashhostel.com/cennik-apartamentow-na-doby/ ale jeśli o mnie chodzi to najlepsze apartamenty na jedną noc Warszawa nie ma lepszego miejsca które byloby tak tanie a jednoczesnie zadbane i czyste. Obsluga bardzo dba o standard, a dodatkowo są mili i pomocni. Podpowiedzą na pewno co warto zwiedzić i jak najszybciej dotrzeć w rózne miejsca. Pozdrawiam.
#2017-07-17 07:44:46 

FiołkowaDama

Użytkownik

Posty: 50

Skąd: Gniezno

Wiek: 47

Dokładnie o to chodziło. Wielkie dzięki za pomoc kolego.
#2017-07-17 10:29:30 

JohnnyBarbecue

Użytkownik

Posty: 43

Skąd: Augustów

Wiek: 30

Spoko :). Tak sie nakrecilem ze chyba wezme urlop i sie przejade.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015