#2017-09-27 22:58:38 

GraczLiścia

Użytkownik

Witajcie. Szukam jakiegoś sklepu internetowego, w którym zaopatrzę się w niedrogie feromony i różne akcesoria seksualne. Zależy mi przede wszystkim na dyskrecji. Szeroka oferta i korzystne ceny też mile widziane. Priorytet to oczywiście feromony. Najlepiej sprawdzonej marki.
#2017-09-27 23:55:28 

Laminowana

Użytkownik

Hej. Akurat internetowych sex shopów nie brakuje. Przejrzyj sobie oferty, porównaj i wybierz coś, co sprawi, że będziesz samcem alfa. ;)
#2017-09-28 01:19:53 

GraczLiścia

Użytkownik

Humorek, widzę, dopisuje. :) Gdyby to było takie proste, nie zakładałbym tutaj wątku. Ale nie jest. Za to ja jestem zielony w temacie. Dlatego liczę na Wasze rady.
#2017-09-28 02:31:13 

Jarecki8745

Użytkownik

Cześć. Polecam zapoznać się z ofertą intymność.pl. Mają ogromny wybór i dobre ceny. Znajdziesz u nich nawet suplementy i inne tego typu środki.
#2017-09-28 04:15:01 

Krawężnik

Użytkownik

To na pewno będzie dobry wybór. Nie tak dawno kupiłem u nich w rewelacyjnej cenie Love and Desire. Wcześniej czytałem, że to najlepsze męskie feromony. Teraz jestem pewny. Tobie też polecam. Tak wysokiej jakości towarów w tak niskich cenach nie znajdziesz gdzie indziej. No i rewelacyjne obsługa. Niezależnie od tego, co zamówisz, paczka jest dyskretna, nie budzi zaciekawienia.
#2017-09-28 05:40:25 

GraczLiścia

Użytkownik

Dzięki za odpowiedzi. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. To na pewni nie jest żaden scam? Ceny wydają się być aż za dobre. :)
#2017-09-28 06:37:56 

Stallion

Użytkownik

Mogę potwierdzić, że to sprawdzony sklep. Często robię u nich zakupy. Można wyposażyć się u nich prawie we wszystko, co niezbędne w sypialni. Mają szeroki wybór dostępnych w korzystnych cenach żeli analnych i różnych lubrykantów. W to akurat zawsze warto się zaopatrzyć. Oferowane przez nich gadżety i akcesoria też są na najwyższym poziomie.
#2017-09-28 07:56:19 

GraczLiścia

Użytkownik